silence!


Det har varit lite lugnt här, pga historieprov igår. Det gick jättebra! Har visserligen inte fått något resultat, men garanterat godkänt. Det känner jag. Kul är att jag har gått från frustration och depression (typ) till lyckokänslor av att faktiskt KUNNA NÅNTING. Så nu tror jag att det ska bli enklare även med nya kapitel i historian, och senare när det är nya ämnen jag ska ta upp. Börjar behärska studietekniken, så att säga! Får väldigt bra hjälp av T också, det ska nämnas.

Och solen skiner och det är 1 dag kvar till helg och 31 dagar kvar till semester!

Om Kristin

Svensk sen 1984, bosatt i Norge sen 2004. Glad, vuxen, kär och ambitiös. Bloggar om allt och ingenting, ibland mer seriöst än annars.
Detta inlägg publicerades i Big city life. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till silence!

  1. Mamma skriver:

    Du är bäst!!! Jag är så glad att du tycker det är kul och att det går så bra för dej!!

Lämna en kommentar