Intressant..


Jag ser att mitt inlägg om ändrade matvanor gav rekordhöga tittarsiffror (mycket bättre ord än besökare). Vad kan det bero på?
Eftersom detta uppenbarligen är ett intressant ämne kan jag upplysa om att jag åt kött i helgen. Förutom söndagsmiddag hos T’s pappas familj var det tapas på fredagen där det slank ner en liten kyllingvinge och köttbulle. Jag vill påstå att min vegetariska livsstil funkar rätt bra och jag är nöjd med förändringen jag har påbörjat.

Annars är det mycket stress runt Vikingatiden/ Medeltiden (ca 800 e.kr – 1400) och alla kungar som härjade under den här perioden (faktiskt även några drottningar och kvinnor), och pga skolan har jag tvingats försumma träning. Eller så kan jag sluta skylla på skolan och inse att jag suger på att prioritera, så sats har blivit lidande.

Men idag är det måndag och en ny vecka att göra rätt. På fredag kommer mamma på besök och det blir kul!

Hejdå bloggen,

Om Kristin

Svensk sen 1984, bosatt i Norge sen 2004. Glad, vuxen, kär och ambitiös. Bloggar om allt och ingenting, ibland mer seriöst än annars.
Detta inlägg publicerades i Big city life. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar