Peace and Love


Tänk att jag är uppvuxen i (om än utflyttad från) Falun, och aldrig har varit på Borlängefestivalen Peace and Love! Visserligen hatar jag tält, att vara utan dusch & fräscha toaletter och att trängas med massa människor, så det är ju inte konstigt att jag inte är nåt stort festivalfan. Jag har aldrig varit på annan festival än ”Falufolk” (FFF), men vet ej om det ens klassas som festival..?

I alla fall. Mamma gav mig och Tuva biljetter till årets P&L, i julklapp!
-I biljetten ingår då boende i (deras) hus nära centrum, och med alla faciliteter som jag inte vill klara mig utan. Jag kan alltså gå på festival hela dagen och sen lämna området. Best of two worlds! Det ska bli så kul!
En av årets 5 semesterveckor blir alltså att tillbringa i Dalarna.
Och just nu håller vi på att kanske planera en NY-resa under påsk. Det är så otroligt många ställen jag vill se! Även om jag redan varit i New York känner jag att det är dags att åka tillbaka..

Men ok, got to go, Hejdå!

Om Kristin

Svensk sen 1984, bosatt i Norge sen 2004. Glad, vuxen, kär och ambitiös. Bloggar om allt och ingenting, ibland mer seriöst än annars.
Detta inlägg publicerades i Big city life. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Peace and Love

  1. Lissie skriver:

    Det bästa av två världar indeed!

Lämna en kommentar