Last night I had an epiphany!


Inatt drömde jag om min framtid! Jag ska bli färdig med alla gymnasieämnen jag behöver (suck å stön; nu börjar jag miniångra mig att jag hoppade av skolan, det här tar tid och är inget roligt alls!) och utbilda mig till tulltjänstekvinna. När jag har gjort färdigt den (betalda utbildningen) och fått jobb här i hamnen eller kanske på Gardermoen ska jag köpa en liten labradorvalp som jag ska träna upp att bli den bästa narkohunden ever! Helst har jag redan hunnit föda barn innan valpen kommer (jag får inte lov att köpa hund samtidigt som bebis kommer, det är tydligen ”för mycket jobb”) så jag kan koncentrera mig på min nya karriär. Jag och hunden mot världen. Stoppa smugglare och försvara riket (Norge).
Det låter som en utmärkt framtid, frågar du mig!

Om Kristin

Svensk sen 1984, bosatt i Norge sen 2004. Glad, vuxen, kär och ambitiös. Bloggar om allt och ingenting, ibland mer seriöst än annars.
Detta inlägg publicerades i Big city life. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar